Politica de returnare
În această secțiune aveți detalii despre modalitățile și condițiile de returnare a produselor achiziționate de la Original Amber SRL.
Produsele achiziționate la distanță
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G Nr.34/2014, cu excepția produselor desigilate, conform articolului 16 litera e, din motive de igienă și sănătate. Produsele se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate (sigilate și în stare perfectă), în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Original Amber S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 zile de la primirea fizică a returului, prin ordin de plată, într-un cont bancar specificat de dvs. (contul bancar trebuie să fie pe numele persoanei care a făcut comanda). Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost desigilate, prezintă modificări fizice sau au ambalaje deteriorate. Pentru a evita desigilarea unui produs pe care nu îl cunoașteți, care poate să nu fie în concordanță cu preferințele dumneavoastră olfactive (parfumeria este un domeniu extrem de subiectiv), pentru fiecare produs din categoria mare (exceptie colectia 6 ml, 10 ml, 15 ml, 30 ml EdP si bakhoor) comandat veți găsi cate un decant mic/tester, să nu fiți nevoit(a) să desigilați parfumul fară certitudinea că este ceea ce vă doriți. Dacă produsul nu este ceea ce vă doriți, rugămintea noastră este să ne înapoiați și fiola tester și orice fel de cadouri primite, alaturi de produsul sigilat pentru returnare.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Produsele primite defecte
În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație la momentul desigilarii, acesta va fi înlocuit în cel mai scurt timp cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a Original Amber S.R.L. și trimiterea dovezilor că produsul este neconform (fotografii sau video).
Condiții generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme din punct de vedere funcțional în momentul trimiterii comenzii (de exemplu, cu pulverizator defect, sticla crăpată…) se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se vă specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă Original Amber S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
În cazul în care același client returnează un produs și dorește altul, se va aplica o taxă de transport de 20 lei pentru noua comandă, dacă însumează sub 250 lei.
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, “Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire decizia să de retragere din contract” în baza unui formular pe care-l puteți solicita și primi doar la adresa de email arabianattar@yahoo.ro